Підозра Медведчуку: як планували вербувати українців в Росії?

Зовні — підтримка для українців, які їдуть працювати й навчатись у Росію. Всередині — вербовка агентів інформаційної агресії РФ проти Україн. Це — суть проекту «Промінь», який, за даними СБУ, розроблявся Росією з допомогою Віктора Медведчука.

Проект планував охопити до 5 млн українських трудових мігрантів та до 2 млн українців, потенційно зацікавлених приїхати до РФ.

Кінцева мета — отримати до 4 млн голосів за потрібних Росії кандидата і партію на президентських та парламентських виборах в Україні.

Чорнетки проекту з рукописними правками Медведчука передбачають, зокрема:

  • Створення цифрової платформи для обліку й аналізу всього спектру інформації про українських громадян, які перебувають на території РФ.
  • Створення контрольованого «фінансового вікна» між країнами, що дало б змогу моніторити більшість фінансових транзакцій.
  • Виявлення лідерів та груп впливу на соціальний і політичний порядок денний в Україні, а також усіх проблемних питань та інтересів спільноти, аби оперативно реагувати на них.
  • Залучення до навчання в РФ талановитої української молоді та її використання для розвитку російської економіки (передусім у технічних галузях).
  • Створення для громадян України захищеного ринку праці в РФ і забезпечення потреб російського ринку у фахівцях.
  • Формування необхідних думок, настроїв, вподобань і поширення їх на пов’язані групи.
  • Підготовку до президентських і парламентських виборів в Україні «з використанням нової технології та маятників впливу», яка зможе забезпечити 2—4 млн голосів за потрібного кандидата і партію.

«Сприяння» проекту мали здійснювати російські правоохоронці, ФСБ, адміністрація президента й урядові структури РФ.

Дякуємо за роботу Службі безпеки України та Офісу Генерального прокурора і чекаємо на подальшу ефективну протидію зрадникам. Діяльність п’ятої колони ворога в Україні має бути припинена, а її учасники — понести відповідальність.

Total
0
Shares

Пов'язані статті

Читати

Спростовувати російську брехню марно, краще розповідати свою правду. Як ведуть пропаганду Росія, Китай та праві популісти

Пропаганда — це засіб, за допомогою якого можна змусити значну кількість людей повірити у щось — і отримати завдяки цьому політичні вигоди. Багато з моїх колег — журналістів та технологів — стали замислюватися над цим у зв’язку з виборами в США, та пов’язаними з ними темами «фейкових новин» та організованого тролінгу. Моя мета — поєднати цю нову хвилю ентузіазму з історичними та дослідницькими даними.