Презентуємо брошуру «У разі надзвичайної ситуації або війни»

Центр стратегічних комунікацій презентував інформаційну брошуру «У разі надзвичайної ситуації або війни».

Це — максимально стислий набір порад, як діяти, щоб убезпечити себе під час небезпечних подій. Він стане у нагоді як для ознайомлення наперед, так і для того, аби переглянути й не розгубитись в момент небезпеки.

Він враховує міжнародний та український досвід, зокрема набутий за 7 років гібридної агресії Росії. І вперше — містить поради з інформаційної безпеки, аби захистити мирне населення від спроб агресора посіяти паніку.

До підготовки долучились ДСНС України, Міністерство оборони України, Апарат Головнокомандувача Збройних Сил України та громадські організації.

Найближчим часом буде проведено тендер і надруковано перші 100 тисяч примірників для мешканців сходу та півдня України. Поширення брошури в зоні проведення ООС, де є нагальний запит на цю інформацію, беруть на себе Збройні Сили України.

Електронна версія брошури доступна вже зараз на сайті Міністерства культури та інформаційної політики України (або за альтернативним посиланням).

Ми закликаємо завантажувати, ознайомлюватись і поширювати її. І заохочуємо громадські організації, центральні та регіональні органи влади викладати брошуру на своїх інформаційних ресурсах.

Брошуру буде перекладено російською і кримськотатарською мовами, а також англійською, щоб поділитись доробком з міжнародними партнерами.

Згодом сподіваємося додрукувати брошуру для розповсюдження в усіх регіонах України.

«Це — лише перший продукт, і ми не плануємо на цьому зупинятись. Наступні розробки будуть сфокусувані на темі протидії дезінформації, а також на тому, як висвітлювати протистояння з агресором, не допомагаючи йому. Ми пам’ятаємо помилки перших років війни і маємо системно убезпечитись від них у майбутньому», — повідомила керівниця Центру Любов Цибульська.

Презентація доступна для перегляду:

Total
0
Shares

Пов'язані статті

Читати

У нас погані новини

Інформація в Інтернеті поширюється не лише за допомогою великих онлайнових ЗМІ та соцмереж. Існує велика та розгалужена екосистема «помийних» сайтів. «Новини» з цих видань часто дуже низької якості або навіть повністю вигадані. При цьому вони збирають понад 50 мільйонів візитів на місяць. Для порівняння, «Українська правда» збирає 15 мільйонів. Щодня новинне сміття читають сотні тисяч людей. За допомогою машинних алгоритмів ми дослідили близько мільйона текстів, що були опубліковані на подібних сайтах протягом року. Читайте нижче, про що ми дізналися.