Як впливові світові медіа зіграли на користь Кремля, висвітлюючи псевдореферендуми

З 23 до 27 вересня Росія провела псевдореферендуми про приєднання окупованих частин південної та східної України. Після оголошення псевдо результатів цього фарсу, світові медіа почали активно публікувати матеріали на цю тему, використовуючи при цьому некоректну термінологію та риторику Кремля. 

Це стосується сюжетів та матеріалів Reuters, Associated Press, CBS News та AFP. Центр стратегічних комунікацій промоніторив меседжі цих медіа і фіксує тривожні сигнали і підігрування росії.

Що не так з матеріалами журналістів? 

Російські псевдореферендуми показують як про реальний виборчий процес, а не фікцію для легітимізації окупації.  

Reuters: «В окупованих регіонах України понад 96% проголосували за приєднання до росії». 

Що не так:  Жодної згадки, що «голосування» відбувалося під дулами автоматів та були примусовими. 

AFP News: «Проросійські чиновники оголосили про перемогу на анексійних референдумах у Запорізькій області».

Що не так: Видання називає їх проросійськими, але не окупаційними. А колаборанти і окупанти раптом стали officials.

Associated Press: «5 днів голосування проводяться для визначення майбутнього Луганської, Херсонської, Донецької та Запорізької областей».  

Що не так: Для AP примус і фейковий референдум = визначення майбутнього, наче українці добровільно його обирають.

Сподіваємося, що такі формулювання не є редакційною політикою цих відомих ЗМІ, а лише помилками журналістів. Адже просуванням російської пропаганди і так є кому займатись.

Центр стратегічних комунікацій рекомендує усім ЗМІ використовувати коректний термін для визначення цього влаштованого РФ фіктивного виборчого процесу – псевдореферендум

Total
0
Shares

Пов'язані статті