Як реагувати на дезінформаційні кампанії? Центр стратегічних комунікацій провів онлайн-тренінг для держслужбовців

Навігація та корисні матеріали

25 липня Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки провів онлайн-тренінг «Проактивні та реактивні методи боротьби з дезінформаційними наративами та неправдивою інформацією».

З вступним словом до учасників звернулася керівниця тренінгового напрямку Центру стратегічних комунікацій Вікторія Зражевська:

«Цей тренінг є одним з циклу тренінгів, які реалізує Центр стратегічних комунікацій для державних службовців. Ми завжди аналізуємо запити від учасників і фідбек з наших попередніх тренінгів. Тому й виникла ідея провести тренінг саме на цю тему, тому що вона у нас є однією з найбільш популярних і затребуваних. Ми сподіваємось, що цей тренінг стане корисним у вашій роботі».

Про план тренінгу коротко розповіла тренерка – медіааналітикиня, фахівчиня з інформаційної безпеки та протидії дезінформації Ірина Субота:

«Сьогодні ми будемо багато говорити про протидію дезінформації. Зокрема, про ті методи і способи, які ми можемо використовувати, як на випередження ворога, так і вже коли дезінформація поширена».

Під час онлайн заходу учасники вчилися, як правильно реагувати на дезінформаційні та пропагандистські кампанії, говорили про побудову стійкості населення до інформаційних загроз та стратегії роботи з внутрішньою аудиторією.

Тренінг організовується Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки у партнерстві з Міністерством закордонних справ, у справах Співдружності та розвитку Великої Британії, Zinc Network, Центром демократії та верховенства права та Вищою школою публічного управління. 

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: