Навігація та корисні матеріали
Зокрема загальнонаціональні медіа створили 103 проєкти, а регіональні – 55.
Про це йшлося у звіті «Картування медіапроєктів з протидії дезінформації», який представила виконавча директорка ГО «Український інститут медіа та комунікації» Діана Дуцик.
Презентація відбулася на міжсекторальному круглому столі «Роль медіа в протидії дезінформації в умовах війни: між безпекою та свободою. Як посилити ефективність», де про співпрацю з медіа розповів керівник Центру стратегічних комунікацій Ігор Соловей:
«Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки визнає медіа як головний інструменти протидії дезінформації. А тому будуємо відносини з медійниками на основі партнерства та взаємодопомоги. Як результат – десятки спільних проектів, сотні коментарів для колег, тисячі інформаційних матеріалів Центру, які використали медіа».