Новини

Від початку повномасштабного вторгнення українські медіа створили 158 проєктів на тему дезінформації

Навігація та корисні матеріали

Зокрема загальнонаціональні медіа створили 103 проєкти, а регіональні – 55.

Про це йшлося у звіті «Картування медіапроєктів з протидії дезінформації», який представила виконавча директорка ГО «Український інститут медіа та комунікації» Діана Дуцик.

Презентація відбулася на міжсекторальному круглому столі «Роль медіа в протидії дезінформації в умовах війни: між безпекою та свободою. Як посилити ефективність», де про співпрацю з медіа розповів керівник Центру стратегічних комунікацій Ігор Соловей:

«Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки визнає медіа як головний інструменти протидії дезінформації. А тому будуємо відносини з медійниками на основі партнерства та взаємодопомоги. Як результат – десятки спільних проектів, сотні коментарів для колег, тисячі інформаційних матеріалів Центру, які використали медіа».

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: