Навігація та корисні матеріали
Наземна інфраструктура газотранспортної системи на території Росії перебуває в поганому стані.
Поганий стан російської ГТС підтверджується як часом експлуатації, так і технічними показниками. Особливо це стосується традиційних транзитних коридорів – Уренгой, Прогрес, Союз.
Так, тільки з початку року на ГТС РФ відбулося сім великих аварій: аварія на МГ «Пєрмь-Горький-1», надзвичайний стан на відводі Качканар, аварії на газопроводах «Союз», «Оренбург-Новопсков», пожежі на промислі Ювілейного родовища, відвід на ГРС Бєлорєцк, на газопроводі «Середня Азія-Центр-2» та «Уренгой-Центр-2».

Раніше голова «Оператора ГТС України» Сергій Макогон заявив, що статистика інцидентів підказує, що Росії слід збільшити інвестиції у підтримку власної ГТС.
«Північний потік» – це лише незначна частина російської ГТС, яка потребує щоденної уваги. Тому кошти, що були витрачені на надлишковий «Північний потік-2», можна було б витратити на оновлення російської ГТС», – сказав Макогон.
Як повідомляв Укрінформ, ГТС України продовжують модернізувати, у поточному році її оновлено на понад 4,6 млрд грн.
Детальніше про стан справ читайте у нашому дослідженні.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.