Навігація та корисні матеріали
Аферисти телефонують українцям і переконують встановити нібито новий банківський застосунок, бо «старий не працює».
Вони надсилають фейкове посилання – зазвичай через чат-бот у популярних месенджерах. Після цього просять надати коди з SMS або дзвінків служби підтримки, чим і відкривають собі доступ до банківського акаунта жертви, попередили у Кіберполіції.
Щоб не потрапити в пастку:
- завжди після якихось підозріливих дзвінків телефонуйте самостійно на офіційний номер банку;
- одразу припиняйте розмову, якщо у вас запитують коди чи паролі до банку або змушують встановлювати будь-які програми під час дзвінка;
- завантажуйте застосунки тільки з офіційних джерел: Google Play (Android), App Store (iOS), Microsoft Store (Windows).
Будьте уважні та не дайте шахраям шанс скористатися вашою довірою.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.