Навігація та корисні матеріали
Зловмисники телефонують жертвам і повідомляють про необхідність тимчасової перереєстрації в системі eHealth і просять назвати код із SMS.
У разі отримання коду аферисти можуть прив’язати свій номер телефону до цифрового запису і отримати доступ до персональних даних жертви, наголошують у проєкті BRAMA.
Що потрібно знати, аби не потрапити на гачок:
- сімейні лікарні не телефонують пацієнтам для отримання будь-яких кодів;
- дані пацієнтів у eHealth не зникають і не потребують «відновлення»;
- будь-які зміни в системі охорони здоров’я відбуваються лише за вашої особистої присутності.
Національна служба здоров’я України наголошує, що в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) не передбачена жодна «тимчасова перереєстрація» та її підтвердження через SMS.
У яких випадках медичні працівники насправді можуть зателефонувати пацієнту, аби отримати підтвердження дій в ЕСОЗ та що робити, коли незнайома людина представляється медичним працівником – читайте на сайті НСЗУ.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.