Новини

Ринок медіаграмотності в Україні потребує змін – дослідження

Навігація та корисні матеріали

Дослідження ринку медіаграмотності в Україні, яке провела ГО «Інститут свідомого громадянства» у межах ініціативи «Як не стати овочем», виявило недоліки та прогалини у цьому питанні.

Третиною ринку медіаграмотності є тренінги та семінари, спрямовані на невелику професійну авдиторію. Про це сказала засновниця ініціативи «Як не стати овочем» Оксана Мороз під час презентації результатів в Укрінформі.

«Якщо ми подивимося структуру по типах продуктів, то третина ринку (33% — ред.) — це тренінги та семінари. Це також один із моментів, який підкреслює, що ми — не про широку авдиторію. Тому що тренінгами й семінарами ми можемо зайти добре на невелику авдиторію, на специфічну авдиторію, але загал ми не навчимо», — підкреслила вона.

Медіаграмотність потрібно інтегрувати у повсякденне життя українців, зокрема через освіту та культурні продукти.

«Інформаційна стійкість України полягає у виконанні трьох заходів: а) закриття ворожих майданчиків, б) створення власного контенту і с) медіаосвіта. Тільки в поєднанні цих трьох елементів можна побудувати інформаційну систему, яка буде більш-менш стабільно протистояти ворожому інформаційному впливу», – зазначив керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей.

На основі даних дослідження рекомендують розробити оновлення стратегії розвитку медіаграмотності в Україні та визначити її місце у національній безпеці країни.

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Огляд конфіденційності
Центр стратегічних комунікацій

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ми могли забезпечити вам найкращу взаємодію з користувачами. Інформація про файли cookie зберігається у вашому браузері та виконує такі функції, як розпізнавання вас, коли ви повертаєтеся на наш веб-сайт, і допомагає нашій команді зрозуміти, які розділи веб-сайту ви вважаєте найбільш цікавими та корисними.

Обовʼязкові файли cookie

Обовʼязкові cookie мають бути ввімкнені завжди, щоб ми могли зберегти ваші налаштування для налаштувань файлів cookie.

Якщо ви вимкнете цей файл cookie, ми не зможемо зберегти ваші налаштування. Це означає, що кожного разу, коли ви відвідуєте цей веб-сайт, вам потрібно буде знову ввімкнути або вимкнути файли cookie.

Сторонні куки

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: