Навігація та корисні матеріали
Дослідження ринку медіаграмотності в Україні, яке провела ГО «Інститут свідомого громадянства» у межах ініціативи «Як не стати овочем», виявило недоліки та прогалини у цьому питанні.
Третиною ринку медіаграмотності є тренінги та семінари, спрямовані на невелику професійну авдиторію. Про це сказала засновниця ініціативи «Як не стати овочем» Оксана Мороз під час презентації результатів в Укрінформі.
«Якщо ми подивимося структуру по типах продуктів, то третина ринку (33% — ред.) — це тренінги та семінари. Це також один із моментів, який підкреслює, що ми — не про широку авдиторію. Тому що тренінгами й семінарами ми можемо зайти добре на невелику авдиторію, на специфічну авдиторію, але загал ми не навчимо», — підкреслила вона.
Медіаграмотність потрібно інтегрувати у повсякденне життя українців, зокрема через освіту та культурні продукти.
«Інформаційна стійкість України полягає у виконанні трьох заходів: а) закриття ворожих майданчиків, б) створення власного контенту і с) медіаосвіта. Тільки в поєднанні цих трьох елементів можна побудувати інформаційну систему, яка буде більш-менш стабільно протистояти ворожому інформаційному впливу», – зазначив керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей.

На основі даних дослідження рекомендують розробити оновлення стратегії розвитку медіаграмотності в Україні та визначити її місце у національній безпеці країни.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.