Навігація та корисні матеріали
Росіяни запустили чергову інформаційно-психологічну операцію (ІПСО) з новим «французьким мультиком» про Зеленського та Україну: у «зоні ураження» Facebook, Twitter, TikTok та YouTube
Центр стратегічних комунікацій зафіксував продовження інформаційно-психологічної операції ворога, про початок якої ми повідомляли ще у березні.
Росіяни запустили у промо текст про новий буцімто «французький мультик», яким намагаються дискредитувати Україну та президента Володимира Зеленського, а також вплинути на населення країн Заходу.
У ролику Зеленського зображають алкоголіком і наркоманом, а його дружину – саме тою, на кого робить ставки Захід. Також у мультику Залужний наче повідомляє президенту, що Україна програла битву за Бахмут.
Згідно з наявними у нас даними, ворожа пропаганда активно розповсюджує свій «шедевр» через акаунти на більшості популярних соцмереж та відеохостингу YouTube.
У Facebook для цього використовуються традиційно пусті сторінки під назвою Fantastic vw7 та Winsome ck4. За даними Центру стратегічних комунікацій, з неї кампанія була запущена 9 квітня.
У TikTok, Twitter та Youtube ворог використовує як фейкові псевдоакаунти користувачів, так і сітку блогерів, частина з яких мімікрує під іноземних «незалежних оглядачів» та дрібні медіа.
Для легалізації брехні та видавання її за «творіння мультиплікаторів з Франції», росіяни опублікували декілька новин на дрібних англомовних ресурсах, допустивши у текстах безліч помилок.
Таким чином росіяни збільшують охоплення своєї брехні та розраховують зачепити не тільки українську та російську аудиторії, а й іноземну, створивши при цьому видимість своєї непричетності до кампанії. До того ж окупанти прагнуть створити передумови до розвалу збройної коаліції та ослаблення міжнародної підтримки України.
Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки