Новини

Першочерговою мішенню для кремлівських дезінформаторів був інфопростір Німеччини

Навігація та корисні матеріали

Пропагандисти ставили за мету послабити підтримку України, нашкодити іміджу НАТО і підтримати ультраправу партію «Альтернатива для Німеччини» («АдН»).

Про це повідомляє німецьке видання Spiegel з посиланням на доповідь ФБР.

Одним з доказів підготовки цих дезінформаційних кампаній є цитати з нотаток та записок зустрічей їх російських учасників, що наводяться у звіті ФБР. На цих зустрічах серед іншого було вирішено зосередити увагу Німеччині, як на одному з найважливіших прихильників України.

Щодо «АдН», то мета кампанії полягала у формуванні «образу мучеників» партії, які нібито «страждають за демократію і національні інтереси Німеччини». Це мало бути досягнуто, наприклад, шляхом поширення фальшивих відеороликів або вебсайтів.

Також зазначається, що учасники дезінформаційних кампаній обговорювали стратегії дискредитації США, Великої Британії та НАТО і «донесення правди про війну в Україні».

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: