Навігація та корисні матеріали
Зловмисники під виглядом працівників банку телефонують потенційним жертвам і пропонують встановити новий застосунок фінустанови, оскільки старий вже не працює, попередили у Держспецзв’язку.
Жертва отримує фішингові посилання на завантаження програми нібито з офіційного чат-бота в одному з месенджерів.
Потім шахраї переконують назвати код з смс-повідомлень чи дзвінків від справжньої служби підтримки банку, щоби таким чином отримати доступ до особистого кабінету.
Як діяти, щоб вас не ошукали аферисти:
- у жодному разі нікому не повідомляйте паролі, коди банків;
- якщо вашими діями намагаються керувати – просять встановити програму на пристрій – одразу припиняйте розмову;
- перетелефонуйте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на платіжній картці.