Навігація та корисні матеріали
Російська пропаганда стає все менш популярною: середньодобова аудиторія сайтів прокремлівських медіа у 2024 році суттєво знизилася у порівнянні з 2023.
Про це з посиланням на статистику порталу LiveInternet пише ресурс «Можем объяснить».
Що відомо:
- Лідером падіння стала улюблена газета Путіна «Комсомольська правда». Її сайт у 2024 році втратив приблизно третину аудиторії.
- На другому місці за зниженням популярності – «московський комсомолець»: у 2024 році сайт видання втратив приблизно 22% читачів.
- А відвідуваність сайту «Газета.ру» впала на 14%.
- Інші прокремлівські медіа також втратили аудиторію: «риа новости» – на 12%; нтв – на 13%; «лента.ру» – на 11%; тасс – на 3%.
Цікаво, що все це сталося попри збільшення і без того багатомільйонних дотацій із державного бюджету.
Втрачає популярність і «Первий канал» – флагман російської пропаганди. У 2024 році ресурс уперше в історії опустився на п’яте місце за середньодобовою аудиторією.
Читайте також
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.