Навігація та корисні матеріали
Центр стратегічних комунікацій зафіксував у Facebook нову інформаційно-психологічну операцію ворога. Загарбники прикріпили до листа-сповіщення про загиблого воїна рекламу продуктів і товарів зі знижками.
У пості фейкороби з помилками зазначили, що «даний лист був виданий Дніпропетровським військкоматом». По-перше, в Україні немає «військкоматів» – коректна назва Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). По-друге, «впасти у шок» неможливо, можна бути «шокованим» або «ошелешеним». Впасти можна в калюжу або глибоку вирву.
Звісно, що текст – фейковий. росіяни не гребують експлуатувати теми загибелі та смерті у своїх ІПСО, щоб зачепити морально-психологічний бік реальних, а не вигаданих людей. Вони не припиняють спроби дискредитувати українців і військове керівництво в очах міжнародних партнерів.
Звідки запустили рекламу?
Рекламну кампанію запустили з традиційно порожніх сторінок у Facebook під назвою Fun Page, яку «підтримала» вже знайома нам Dyau Juad. За даними Центру стратегічних комунікацій, чергову ворожу кампанію запустили 28 березня.
Як реагувати на таку рекламу і повідомлення? Читайте тут.
Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки