Навігація та корисні матеріали
Росія активно використовує соціальні мережі та місцевих інфлюенсерів в окупованому Маріуполі, аби створити ілюзію нормального життя та відновлення міста після руйнувань, спричинених її ж військами.
Як пише американське CNN, жителі окупованого міста, включаючи школярів, проходять навчання в нових медіа-програмах і «школах блогерів», пов’язаних із Росією. Ці інфлюенсери публікують контент, який показує «райдужну картину» відновлення міста, водночас уникаючи згадок про причини руйнувань.
Керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей зазначив, що Москва прагне перервати потік інформації про жахливі руйнування, які принесла російська армія під час захоплення Маріуполя.
Попри активне будівництво, супутникові знімки, інтерв’ю з жителями та відео в соціальних мережах свідчать про значні руйнування. Багато людей, які втратили свої будинки у 2022 році, досі не отримали нового житла, а якість новобудов часто не відповідає вимогам.
Жителі також повідомляють, що російська влада відбирає будинки в українців, які виїхали з міста, щоб передати їх іншим.
Тож Росія використовує інфлюенсерів та соціальні мережі як інструмент пропаганди, намагаючись створити позитивний образ окупації та відновлення Маріуполя, водночас ігноруючи реальні проблеми та страждання місцевих жителів.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.