Новини

Експерти Центру стратегічних комунікацій поділились з військовослужбовцями досвідом комунікацій в умовах інформаційних атак

Навігація та корисні матеріали

7 жовтня Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки у партнерстві з Центром демократії та верховенства права та за фінансової підтримки Швеції провів тренінг «Основи ефективних комунікацій в  середовищі, що піддається інформаційним атакам».

Тренінг став одним із навчальних заходів в межах курсу зі стратегічних комунікацій, який проводив навчально-науковий центр стратегічних комунікацій у сфері забезпечення національної безпеки та оборони Національного університету оборони України імені Івана Черняховського разом із Директоратом інформаційної політики у сфері оборони та стратегічних комунікацій Міністерства оборони України.

Учасниками стали пресофіцери Міністерства оборони України. 

Чому тренінг з ефективних комунікацій – це важливо?

Зі вступним словом звернувся Ігор Соловей, керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки:

«Нинішній тренінг – особливо важливий. Оскільки саме пресофіцери – це та категорія інформаційних воїнів, яка ледь не першою зустрічає інформаційні атаки ворога. І саме ви у нинішніх умовах виконуєте дуже важливу роль».


Як було зазначено експертами Центру, уміння ефективно комунікувати в умовах шаленої кількості дезінформації, що поширюється сьогодні, є вкрай важливим для формування та розвитку стійкості населення. 

У ході вітального слова Ігор Соловей також наголосив на важливості співпраці державних органів та установ, що відстежують й спростовують ворожі наративи.

Як проходило навчання? 

З учасниками працювала  команда Центру стратегічних комунікацій – Ігор Соловей,  керівник Центру, Марія Сагайдак, керівниця відділу стратегічних комунікацій Центру, Вікторія Мерлич, керівниця  відділу проектного менеджменту Центру, Ірина Субота – дата-аналітик Центру. Модерувала захід Вікторія Зражевська – керівниця тренінгового напрямку Центру. 

Під час навчання тренери мали змогу поділитись своїм досвідом та обговорити з учасниками такі теми: 

  • поняття інформаційних атак, їх елементи;  
  • співвідношення понять дезінформація, фейк, пропаганда, маніпуляції та чому важливо їх  розрізняти; 
  • розбудова стійкості населення; 
  • як ефективно комунікувати в умовах інформаційних атак та як правильно на них реагувати. 

Для кращого розуміння питань та закріплення отриманих знань, слухачам були запропоновані практичні вправи. Спершу учасники пройшли вікторину на визначення типів неправдивої інформації, а наприкінці тренінгу мали змогу проаналізувати реальні приклади дезінформаційних повідомлень та обговорити з тренерами найбільш доцільний спосіб реагування на них. 

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Огляд конфіденційності
Центр стратегічних комунікацій

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ми могли забезпечити вам найкращу взаємодію з користувачами. Інформація про файли cookie зберігається у вашому браузері та виконує такі функції, як розпізнавання вас, коли ви повертаєтеся на наш веб-сайт, і допомагає нашій команді зрозуміти, які розділи веб-сайту ви вважаєте найбільш цікавими та корисними.

Обовʼязкові файли cookie

Обовʼязкові cookie мають бути ввімкнені завжди, щоб ми могли зберегти ваші налаштування для налаштувань файлів cookie.

Якщо ви вимкнете цей файл cookie, ми не зможемо зберегти ваші налаштування. Це означає, що кожного разу, коли ви відвідуєте цей веб-сайт, вам потрібно буде знову ввімкнути або вимкнути файли cookie.

Сторонні куки

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: