Новини

Центр стратегічних комунікацій долучився до розробки національної стратегії з медіаграмотності

Навігація та корисні матеріали

14 червня Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» провів стратегічну сесію з розробки національної стратегії з медіаграмотності, до якої долучились експерти, представники державних органів, медіа та бізнесу. 

Під час стратегічної сесії учасники працювали у робочих групах за різними напрямками: формальна та неформальна освіта, координація, медіаграмотність та медіа, медіаграмотність як елемент заходів корпоративної соціальної відповідальності бізнесу. 

Представниця Центру стратегічних комунікацій Вікторія Зражевська працювала у робочій групі за напрямком неформальної освіти. Група напрацьовувала ідеї популяризації та підвищення запиту населення на навчання з медіаграмотності, обговорювала нові (інтерактивні) форми навчання та поширення знань з медіаграмотності. Особлива увага була приділена потенційним викликам та способам їх мінімізації.

Сесія стала першим кроком на шляху до створення стратегії з медіаграмотності. За її результатами учасники визначили основні ідеї та подальші кроки. Надалі планується продовження спільної роботи над написанням стратегії.

Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: