Навігація та корисні матеріали
14 червня Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» провів стратегічну сесію з розробки національної стратегії з медіаграмотності, до якої долучились експерти, представники державних органів, медіа та бізнесу.
Під час стратегічної сесії учасники працювали у робочих групах за різними напрямками: формальна та неформальна освіта, координація, медіаграмотність та медіа, медіаграмотність як елемент заходів корпоративної соціальної відповідальності бізнесу.
Представниця Центру стратегічних комунікацій Вікторія Зражевська працювала у робочій групі за напрямком неформальної освіти. Група напрацьовувала ідеї популяризації та підвищення запиту населення на навчання з медіаграмотності, обговорювала нові (інтерактивні) форми навчання та поширення знань з медіаграмотності. Особлива увага була приділена потенційним викликам та способам їх мінімізації.
Сесія стала першим кроком на шляху до створення стратегії з медіаграмотності. За її результатами учасники визначили основні ідеї та подальші кроки. Надалі планується продовження спільної роботи над написанням стратегії.
Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки