Автоматичної перемоги в інформаційній війні не буде, — Ігор Соловей

Україна має нарощувати як власні спроможності, так і активність на міжнародній арені, аби чинити ефективний опір інформаційній агресії.

«Інформаційна війна була, йде зараз і буде йти надалі: і якщо ми на неї не з’явимось, то автоматичної перемоги нам ніхто не подарує», — заявив керівник Центру стратегічних комунікацій Ігор Соловей під час дискусії «Чи спроможний Захід стримати апетити Кремля?»

«Немає єдиного номера телефону, за яким можна зателефонувати в Європу і вирішити всі питання. Європа і була неоднорідною, а Росія тільки підживлює ці розколи. Періодично ми чуємо про операції Кремля то в Італії, то в Іспанії, то в Німеччині, то в Угорщині. Саме тому працювати Україні доводиться з багатьма різними гравцями одночасно», — додав він.

Тому, за його словами, Україна має:

  • по-перше, не здаватись сама — щодня демонструвати опір, укріпляючи військово-оборонну та інформаційну спроможності, а також внутрішню єдність країни.
  • по-друге, бути ще більш активною на зовнішній арені — не закриватись, а шукати все нові, класичні й креативні канали комунікації з ключовими партнерами.
Total
0
Shares

Пов'язані статті

Читати

Спростовувати російську брехню марно, краще розповідати свою правду. Як ведуть пропаганду Росія, Китай та праві популісти

Пропаганда — це засіб, за допомогою якого можна змусити значну кількість людей повірити у щось — і отримати завдяки цьому політичні вигоди. Багато з моїх колег — журналістів та технологів — стали замислюватися над цим у зв’язку з виборами в США, та пов’язаними з ними темами «фейкових новин» та організованого тролінгу. Моя мета — поєднати цю нову хвилю ентузіазму з історичними та дослідницькими даними.
Читати

Український досвід блокування кремлівських рупорів — єдиний спосіб боротьби з інформаційними атаками — міністр Ткаченко

Український досвід блокування кремлівських рупорів, який використала Німеччина заблокувавши YouTube-канали пропагандистських ресурсів Russia Today та DFP — єдиний…