Навігація та корисні матеріали
Apple встановлює обмеження, які не дозволяють розробникам і споживачам повною мірою скористатися перевагами альтернативних каналів розповсюдження або дешевших пропозицій. Компанія не змогла довести, що такі обмеження є об’єктивно необхідними та пропорційними.
Про це йдеться в заяві Єврокомісії.
У листопаді 2023 року Meta запровадила модель «Погоджуйся або плати», згідно з якою користувачі могли або погодитися на персоналізовану рекламу, або платити щомісячну підписку за версію без реклами. Єврокомісія дійшла висновку, що така модель не відповідає DMA, оскільки вона не давала користувачам потрібного вибору.
Apple і Meta мають 60 днів на виконання рішень Єврокомісії, інакше їм загрожують періодичні штрафи.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.