Навігація та корисні матеріали
Про створену методичку щодо дій РФ у «інформаційній війні» з Заходом йдеться у спільному розслідуванні The Insider та Der Spiegel.
Центр стратегічних комунікацій виділяє головні наміри окупантів:
- поглиблювати внутрішні протиріччя між правлячими елітами, стимулювати протестну активність опозиційних сил і «розгойдувати» аморфну частину електорату в країнах «головного противника»;
- розділяти цільову аудиторію на дві частини – раціональну та емоційну. Для кожної з них вкидати в інформаційний простір свої сюжети;
- використовувати для поширення ідей або існуючих, або спеціально створених у віртуальному просторі радикалів, щоб діяти не від імені Росії, а інкогніто;
- звертатися не до розуму аудиторії, а до емоцій, аби якнайшвидше досягти поставлених перед пропагандистською машиною цілей;
- продовжити закордонні трансляції силами rt та sputnik.