Навігація та корисні матеріали
Американські дослідники виявили, що підтримка громадянами США допомоги Україні залежить від характеру інформації, яку подають медіа.
Про це йдеться у дослідженні Алона Крайцмана, Тома Етьєна та Долорес Альбаррасін, опублікованому в журналі Humanities and Social Sciences Communications.
Зокрема, повідомлення про цивільні жертви мають найбільший емоційний вплив і суттєво підвищують підтримку таких її видів, як фінансова, гуманітарна або військова.
Дослідники провели п’ять експериментів, щоб оцінити вплив емпатії на підтримку США країн, які охоплені війною.
В одному з експериментів 800 учасникам надали різну кількість інформації про жертви серед цивільного населення – вигляд поранених викликав більше співчуття: у групі з високою емпатією 82% підтримали продовження допомоги США Україні проти 59% у групі з нижчою емпатією.
Інший експеримент розділив 1200 респондентів на дві групи: одна отримала докладні розповіді про жертви серед цивільного населення України, а інша отримала нейтральну інформацію про війну.
Так, 72% висловили підтримку збільшенню допомоги США Україні після почутих розповідей про жертв серед цивільних порівняно з 48% у групі, яка отримала нейтральну інформацію.
«Наше дослідження підкреслює вирішальну роль ЗМІ у формуванні постійної іноземної підтримки, показуючи, як репортажі про війни за кордоном, що викликають співчуття, можуть збільшити та утримувати підтримку участі США», – констатують дослідники.
Вони наголошують, що медіа мають величезну роль у формуванні емпатії. Однак радять уникати використання шокуючих зображень, які можуть викликати зворотний ефект – байдужість або відторгнення.
Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.