Універсальний інструмент: Центр стратегічних комунікацій випустив посібник з розробки комунікаційних кампаній 

Навігація та корисні матеріали

Підручник базується на британській комунікаційній моделі OASIS, яка зараз є основою більшості комунікаційних кампаній світу.  Автори підручника поєднали її з українськими реаліями, що є вагомою інвестицією в систему державних комунікацій.

Завантажити посібник за посиланням

«Посібник є універсальним і може бути застосований до будь-яких комунікаційних проєктів – як масштабних, так і невеликих локальних. Держслужбовці отримують не просто чергову методичку, а універсальний інструментарій, який можна адаптувати для різних ситуацій та завдань».

Використовуючи чітку методологію, вони зможуть уникати поширених помилок, працювати більш структуровано та досягати кращих результатів у своїй комунікаційній діяльності, – зазначив керівник Центру стратегічних комунікацій Ігор Соловей.

Ідея створення посібника виникла влітку 2023 року. За словами  керівниці Школи страткому та інформаційної безпеки Центру стратегічних комунікацій Вікторії Зражевської, автори посібника намагались надати слухачам інструмент для проведення комунікаційних кампаній. 

«В цьому посібнику ви побачите повністю розкриту модель OASIS з кожним її етапом і кроком, на основі кейсів, з якими працював Центр. Ми старалися зробити методичку, яку можна покласти собі на стіл і постійно звертатись під час розробки комунікаційних кампаній, – зазначила Вікторія Зражевська. 

Посібник базується на прикладі кампанії, яку позаминулого року реалізував Центр – «русскій мір в Берліні». 

«Ця кампанія мала на меті показати, що насправді несе за собою так званий «русскій мір» та пояснити небезпеку цієї ідеологічної доктрини. У посібнику детально розписаний процес створення та реалізації цієї кампанії – з усіма шаблонами, детальними поясненнями і висновками, які ми зробили після проведення цієї кампанії. 

Не будемо приписувати всі заслуги собі, але сподіваємось, що в недавньому рішенні Європарламенту про засудження ідеології «русского міра» є і наш скромний внесок», – додав Ігор Соловей.

Презентація підручника відбулася 28 січня в Києві. У заході також взяли участь начальниця відділу реалізації державної політики та стратегічних комунікацій МКСК Юлія Янчук, директорка Центру демократії та верховенства права Олеся Холопік та директор проєктів Zinc Network Дмитро Хільченко.

Посібник розробила команда Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки  спільно з  Міністерством культури та стратегічних комунікацій та за підтримки  Міністерства закордонних справ, у справах Співдружності та розвитку Великої Британії, та Zinc Network.

Креативний партнер – Gusev Art Lab.

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: