Go-A привезли на Євробачення критичне мислення

Наші Go-A Band не лише так запалили на Євробаченні, що український фольк став другим за популярністю серед глядачів (і п’ятим у загальному рейтингу), але й зробили ще одну корисну справу.

На відкритті конкурсу вони з’явились у антифейкових дощовиках з проекту #fashionVSfake

Дощовики — це дизайнерська метафора захисту від дезінформаційних потоків. Кожен присвячений критичному сприйняттю конспірологічних теорій (чіпування і 5G), гучних історій російської пропаганди (розіп’ятий хлопчик, сотка землі й два раби), діпфейків та інших способів викривити дійсність до невпізнання.

Більше про проект — у наших колег з По той бік новин, які допомагали його створювати.

Total
0
Shares

Пов'язані статті