Експерти Центру стратегічних комунікацій поділились з військовослужбовцями досвідом комунікацій в умовах інформаційних атак

7 жовтня Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки у партнерстві з Центром демократії та верховенства права та за фінансової підтримки Швеції провів тренінг «Основи ефективних комунікацій в  середовищі, що піддається інформаційним атакам».

Тренінг став одним із навчальних заходів в межах курсу зі стратегічних комунікацій, який проводив навчально-науковий центр стратегічних комунікацій у сфері забезпечення національної безпеки та оборони Національного університету оборони України імені Івана Черняховського разом із Директоратом інформаційної політики у сфері оборони та стратегічних комунікацій Міністерства оборони України.

Учасниками стали пресофіцери Міністерства оборони України. 

Чому тренінг з ефективних комунікацій – це важливо?

Зі вступним словом звернувся Ігор Соловей, керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки:

«Нинішній тренінг – особливо важливий. Оскільки саме пресофіцери – це та категорія інформаційних воїнів, яка ледь не першою зустрічає інформаційні атаки ворога. І саме ви у нинішніх умовах виконуєте дуже важливу роль».


Як було зазначено експертами Центру, уміння ефективно комунікувати в умовах шаленої кількості дезінформації, що поширюється сьогодні, є вкрай важливим для формування та розвитку стійкості населення. 

У ході вітального слова Ігор Соловей також наголосив на важливості співпраці державних органів та установ, що відстежують й спростовують ворожі наративи.

Як проходило навчання? 

З учасниками працювала  команда Центру стратегічних комунікацій – Ігор Соловей,  керівник Центру, Марія Сагайдак, керівниця відділу стратегічних комунікацій Центру, Вікторія Мерлич, керівниця  відділу проектного менеджменту Центру, Ірина Субота – дата-аналітик Центру. Модерувала захід Вікторія Зражевська – керівниця тренінгового напрямку Центру. 

Під час навчання тренери мали змогу поділитись своїм досвідом та обговорити з учасниками такі теми: 

  • поняття інформаційних атак, їх елементи;  
  • співвідношення понять дезінформація, фейк, пропаганда, маніпуляції та чому важливо їх  розрізняти; 
  • розбудова стійкості населення; 
  • як ефективно комунікувати в умовах інформаційних атак та як правильно на них реагувати. 

Для кращого розуміння питань та закріплення отриманих знань, слухачам були запропоновані практичні вправи. Спершу учасники пройшли вікторину на визначення типів неправдивої інформації, а наприкінці тренінгу мали змогу проаналізувати реальні приклади дезінформаційних повідомлень та обговорити з тренерами найбільш доцільний спосіб реагування на них. 

Total
1
Shares

Пов'язані статті