Навігація та корисні матеріали
23 та 25 травня представниці Центру долучились до курсу з Нетворкінгу та підвищення кваліфікації урядових структур в якості тренерів зі стратегічних комунікацій.
23 травня тренінг був присвячений вступу до стратегічних комунікацій. Слухачі тренінгу дізналися історію виникнення стратегічних комунікацій, їх визначення, приклади, та завдання та поняття в Україні. Тренерка, керівниця відділу стратегічних комунікацій та аналітики ЦСКІБ, Марія Сагайдак розповіла про основні принципи та ключові компоненти стратегічних комунікацій, а також про важливість та шляхи їх впровадження.
«Ефективна комунікація між органами державної влади та громадянським суспільством є важливим проявом демократичного розвитку країни. Впродовж останніх років стратегічні комунікації посіли важливе місце у державних органах нашої держави. Скоординовані та якісно організовані комунікації мають вирішальне значення у протистоянні загрозам в інформаційному просторі, а також допомагають просуванню ключових інтересів держави. В умовах повномасштабної агресії, єдиний голос держави є одним із ключових інструментів забезпечення національної безпеки країни», – зазначила Марія Сагайдак, керівниця відділу стратегічних комунікацій та аналітики ЦСКІБ.
25 травня слухачі тренінгу дізналися про методи стратегічних комунікацій як спосіб боротьби з дезінформацією. Тренери Марія Сагайдак та Вікторія Зражевська спілкувались з учасниками про те, як за допомогою методів стратегічних комунікацій можливо формувати стійкість населення до інформаційних впливів до появи дезінформаційних меседжів, а також – як з ними боротись вже після їх поширення.
«Методи стратегічних комунікацій є важливим та ефективним способом протидії дезінформації. Завдяки їх застосуванню та, особливо, проактивній та комплексній роботі урядових структур можливо побудувати стійкість суспільства та мінімізувати вплив дезінформації, яку Росія щодня проти нас поширює», –зазначила Вікторія Зражевська, керівниця тренінгового відділу ЦСКІБ.
Також працівники урядових структур детально ознайомилися з поняттям пребанкінгу й медіаграмотності, дізналися про шляхи побудови довіри до власної цільової аудиторії та впровадження контрнаративів.
Організатор заходів – Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв.