Новини

Центр стратегічних комунікацій провів блок тренінгів з питань комунікацій в умовах інформаційних атак

Навігація та корисні матеріали

30, 31 серпня та 01 вересня Центр стратегічних комунікацій спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України та з Центром демократії та верховенства права провів тренінги під назвою «Основи ефективних комунікацій у середовищі, що піддається інформаційним атакам». Ці тренінги стали можливими завдяки фінансовій  підтримці Швеції та проводились для працівників комунікаційних підрозділів  різних міністерств України.

Зі вступним словом до учасників тренінгу звернувся заступник Міністра культури та інформаційної політики України з питань європейської інтеграції Тарас Шевченко.

«Протидія дезінформації – це не лише спростування фейків, це й значною мірою поширення коректної, достовірної, вчасної інформації, що є складовою ефективних стратегічних комунікацій, є важливим завданням кожного державного органу».

У Міністерстві культури та інформаційної політики підтримують навчання в межах Школи протидії дезінформації.

«Ми переконані, що ці заходи сприятимуть як побудові більш ефективних стратегічних комунікацій, зростанню навичок, вмінь комунікувати, так і в цілому протидії дезінформації і перемоги України у війні», – додав Тарас Шевченко.

Тренінги проводили керівниця освітнього напрямку Центру стратегічних комунікацій Вікторія Зражевська, керівниця відділу стратегічних комунікацій Марія Сагайдак та експертка з питань дезінформації Центру стратегічних комунікацій Вікторія Мерлич.

Учасники та учасниці тренінгу дізналися, що таке інформаційні атаки, як можна підготуватися до інформатак та зменшити шкоду від них, а також як ефективно комунікувати в таких умовах.

«Інформаційні атаки поширюються переважно через ненадійні сайти. Дуже важко поширити певний комплекс дезінформації через офіційні джерела. Тому такі ненадійні сайти, сайти-«сміттярки», стають для цього досить корисними. Ця інформаційна атака як правило має схожі заголовки, щоб краще впливати на населення й досягати бажаного результату», – розповіла учасникам тренінгу Вікторія Зражевська.

Наприкінці тренінгу комунікаційники мали нагоду поставити запитання експерткам Центру стратегічних комунікацій. Також вдалося розібрати декілька прикладів з робочого досвіду учасників.

Знайшли помилку? Виділіть текст на натисніть комбінацію Ctrl+Enter.

Навігація та корисні матеріали

Звіт про орфографічну помилку

Наступний текст буде надіслано до нашої редакції: